عنوان «سگ‌های نگهبان» از عناوین لانچ پلی‌استیشن ۴ خواهد بود – اما در انحصار نسل بعد نیست
بهترين و برترين بازي ها تقديم به تمام بازي خورها
تاریخ : پنج شنبه 3 اسفند 1391
نویسنده : داني

مدیر عامل شرکت یوبی‌سافت، “Yves Guillemot” شب گذشته در جریان مراسمی که سونی بر پا کرده بود، بازی «سگ‌های نگهبان» (Watch Dogs) را به عنوان یکی از عناوین زمان عرضه‌ی این کنسول معرفی کرد.

گیلموت، با تایید این نکته به قابلیت‌های پلی‌استیشن ۴ اشاره داشت و گفت که در این کنسول می‌توانید تجربه‌ای عمیق‌تر، بهتر و مرتبط‌تر با سایرین داشته باشید. اکنون همه‌ی دنیا توسط اسمارت‌فون‌ها با هم مرتبط شده است، اما در سگ‌های نگهبان، زمین توسط «شهرهای هوشمند» احاطه شده است، جایی که همه چیز با هم مرتبط است.

در این بازی شما در شهر «شیکاگو» بازی خواهید کرد و ابزار اصلی شما هک کردن است. بعد از این سخنان، یوبی‌سافت نمایش دیگری از گیم‌پلی این بازی را اجرا کرد که بر روی شهر و مردم آن تمرکز داشت. همه چیز به هم ارتباط داشت. قطعا در فرصت دیگری تمام تریلرهای این مراسم را برای شما قرار خواهیم داد. این نمایش همچون نمایش بازی در E3 بسیار زیبا و هیجان‌انگیز بود و همه را شگفت‌زده کرد.

در پایان تایید شد که دمویی که در جلسه‌ی پلی‌استیشن به نمایش درآمد، از مراحل بازی نبود، و توسط یک رایانه‌ی شخصی اجرا می‌شد. اما در آخر تایید شد که این عنوان یکی از عناوین زمان عرضه‌ی کنسول پلی‌استیشن ۴ است.

یوبی‌سافت امروز در واکنشی نسبت به شایعات به وجود آمده مبنی بر انتشار این بازی تنها برای نسل بعد، اعلام کرد که این بازی، نه تنها برای کنسول‌های این نسل چون PS3, Xbox 360 عرضه خواهد شد،‌ بلکه برای رایانه‌های شخصی، و کنسول جدید نینتندو نیز منتشر می‌شود. با این وجود، این عنوان را باید از عناوین «چند نسلی» نامید و امیدوار بود که برای کنسول بعدی مایکروسافت هم منتشر شود.

منبع:dbazinews.com



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: اخباربازي ها
برچسب‌ها: اخبارجديدبازي ها
آخرین مطالب